Reeds verschenen:
- Heilloze drammerij was het gevolg; over het voorzitten van ondethandelingen; door dr Willem Mastenbroek
- Komt de wijsheid echt uit het oosten?; over Japanse management methoden; door prof. dr Lisa van de Bunt
- Wat is er aan de hand?; over organisaties beoordelen; door ir drs Willem Vrakking
- Zeven strategieën om leiding te geven aan veranderingen; door drs Gerco Ezerman
- De organisatie als apenrots; over macht in organisaties; door dr Willem Mastenbroek
- De markt in het vizier; over marktgerichte aanpak in de non-profit sector; door prof. dr Hein van der Hart
- Dichtgeslibde organisaties; over immobiliteit van mensen; door drs Pieter-Jan van Delden
- Hoe pakken we de invoering aan?; over vernieuwingen in organisaties; door ir drs Willem Vrakking
- Vernieuwen: via structuur of cultuur; over cultuurinterventies in organisaties; door ir drs Willem Vrakking
- Leveren aan bedrijven; over het beheren van een porteuille van relaties; door prof. dr Hein van der Hart
- Verantwoordelijk en vernieuwend beheer; Nieuw licht of een vergeten waarheid?; door drs. Gé Brand
- Ziekenhuismarketing; over klantgerichte gezondheidszorg; door prof. dr Hein van der Hart
- The Negotiating Grid; over effectief onderhandelen; door dr Willem Mastenbroek
- De nieuwe opstelling van centrale stafdiensten; door drs Gerco Ezerman
- Wie is er tegen kwaliteit en klantgerichtheid?; over het beïnvloeden van organisatieculturen; door dr Willem Mastenbroek
- Kwaliteitsgroepen in de overheid introduceren; door drs Gerco Ezerman en drs Oscar Breetveld
- Industriële marketing en de interne organisatie; door prof. dr Hein van der Hart
- Organisatiecampagnes voeren; over programmamanagement; door ir drs Willem Vrakking
- Informatiesystemen voor industrieel marketing management; door prof. dr Hein van der Hart
- Klantgerichtheid binnen de organisatie; over interne blokkades overwinnen; door ir drs Willem Vrakking
- De vergeten dimensie bij automatiseren: de Orgware; over het invoeren van PC's in midden- en kleinbedrijf; door drs Jos Pielage
- Wat is interim-assistentie bij kwaliteitsverbetering; door drs Paul Kloosterboer
- De strategische mix; Naar strategisch managen in business-eenheden; door prof. ir. drs. Wilem Vrakking
- Kunt u mij aan een certificaat helpen?; door mr Leo Kerklaan
- De interne communicatie als kritische succesfactor prof. dr W.F.G. Mastenbroek
- Marketing van produktservice, Strategische en operationele marketing-aspecten van serviceverlening; door prof. dr. Hein van der Hart
- En dan nu personeelsmanagement in de praktijk...; door Loek Wijchers
- Leveranciersmanagement: vier basisstrategieën; door prof. dr Arjan van Weele
- De praktijk van een ziekenhuizenfusie; door drs Arjan Kampfraath en prof. ir drs Willem Vrakking
- Certificering: óók voor dienstverlenende organisaties! mr L.A.F.M. Kerklaan
- Participatie en communicatie in veranderende organisaties; door mw Loes Glavimans MBA en drs Erik Reijnders
- Milieu en marketing; samen of apart?; door prof. dr mr ir Sicco Santema en mw Nanette van Dishoeck
- Op afdelings- en teamniveau samen werken aan continue resultaatverbetering; door prof. dr Willem Mastenbroek en mr Rob Bertels
- Trefzekere innovatie vereist technomarketeers; door prof. dr Hein van der Hart
- Implementatie-management; door prof. ir drs Willem Vrakking
- Aangenaam kennis maken!; door mr Leo Kerklaan en mw drs J. Vervoort
- Komt u wel toe aan resultaatfactor no 1?; door prof. dr Arjan van Weele
- Houd het marketingplan uit de la! Over uitvoerbare marketingplannen; door prof. dr. mr. ir. Sicco Santema en drs. Marian Dingena
- De Value Based Scorecard Een waarde-georiënteerd prestatiemeet- en stuur-instrument; door dr John Koster, mr Gert-Jan van der Vossen RC en drs Marcel de Jongh
- De resultaatgerichte overheid Op weg naar de prestatiegedreven overheidsorganisatie, door dr. André de Waal MBA en mr. Leo Kerklaan
- De gedreven school Op weg naar affectief en effectief gedreven onderwijs; door
dr. André de Waal MBA en mr. L.eo Kerklaan - Heeft u al een missie en een visie? Over de zin en onzin van moderne zinspreuken;
door dr. John Koster en drs. Peter Stolze - Vier Acquisitiestrategieën en hun Effectiviteit. Welke keuze maakt u als professionele dienstverlener?; door dr. Frank Kwakman, dr. John Koster RM en drs. Jos Burgers RM
- Grenzen aan beter organiseren Beter managen en organiseren als civilisatieprocessen; door prof. dr. Willem Mastenbroek
- De Aard van het Beestje. Over persoonlijke oerstijlen in het menselijk gedrag en de wijze waarop deze ons functioneren beïnvloeden, door mr. Rob Bertels